Späť na všetky Novinky
SUBARU NA SLOVENSKU: INOVÁCIE PRE ROK 2023
15. 05. 2023

SUBARU NA SLOVENSKU: INOVÁCIE PRE ROK 2023

  • K štyrom modelovým radom pribudlo elektrické vozidlo Solterra
  • Modely s vylepšeniami pre rok 2023
  • Dôraz na bezpečnosť a nové či vylepšené asistenčné systémy
  • Modernizované informačno-zábavné systémy, ovládanie gestami a konektivita

Bratislava 10. mája 2023 – V ponuke značky SUBARU na Slovensku sú v roku 2023 štyri modelové rady: Outback, Forester, XV a Impreza. Elektrický model Solterra, ktorý odborná verejnosť na Slovensku po prvý raz vyskúšala 10. mája, sa k prvým zákazníkom u nás dostane koncom tohto roka.

SUBARU OUTBACK

Bestsellerom na slovenskom trhu je už tradične vlajková loď značky, model Outback. Nový model je najbezpečnejším Outbackom všetkých čias. Vďaka celému radu vyspelých bezpečnostných technológií na úrovni svetovej špičky ponúka bezpečnosť v každom ohľade.

Outback bol pre rok 2023 vylepšený o bezdrôtovú konektivitu Apple CarPlay a Android Auto a dostal aj USB port typu C. Stredový displej má teraz prehľadnejšie menu s väčšími tlačidlami na ovládanie klimatizácie, jednoduchšie je ovládanie navigačného systému. Zrušený bol ovládač prepínania displeja pod volantom, ovládanie sa presunulo priamo na volant.

Outback je vybavený asistenčnou technológiou EyeSight novej, už 4. generácie. Systém dvoch stereokamier má teraz rozšírený, takmer zdvojnásobený zorný uhol a nový softvér na rozpoznávanie objektov v obraze. Vodič má k dispozícii 11 bezpečnostných funkcií, vrátane noviniek ako je pokročilý adaptívny tempomat s funkciou udržiavania vozidla v strede jazdného pruhu, núdzový asistent pre udržanie vozidla v jazdnom pruhu, systém rozpoznávania dopravných značiek s inteligentným obmedzovačom rýchlosti, systém upozornenia na opustenie jazdného pruhu pomocou vi

brovania volantu, systém prevencie opustenia jazdného pruhu (schopný rozpoznať aj zatrávnené predely či okraje vozovky), a protikolízny brzdový systém s rozšírenou podporou pri prevencii kolízií na križovatkách.

Do balíka bezpečnostných prvkov pribudla technológia rozpoznávanie tváre z dielne Subaru v podobe systému monitorovania vodiča (DMS), ktorá ho upozorní v prípade straty pozornosti alebo únavy. Novinkou v štandardnej výbave modelu Outback je aj funkcia automatického brzdenia pri cúvaní (RAB). Bohatá bezpečnostná výbava zahŕňa aj systém detekcie vozidiel vzadu (SRVD),viacsmerový monitor, využívajúci prednú kameru[1], zadnú kameru a bočnú kameru[2] na eliminovanie mŕtvych uhlov v záujme zvýšenia bezpečnosti, a systém upozornenia na objekty v priestore zadných sedadiel. Nový Outback je postavený na globálnej platforme Subaru (SGP), ktorá zaisťuje najvyššiu bezpečnosť cestujúcich v danej triede.

Outback poháňa 2,5-litrový atmosférický štvorvalcový boxer motor s výkonom 124 kW (169 k). Má približne 90 % prepracovaných dielov a vyšší kompresný pomer. Modernizovaná bezstupňová prevodovka Lineartronic má rozsah prevodov rozšírený tak, aby zodpovedal 8-stupňovej automatickej prevodovke. Aktívnu bezpečnosť zvyšuje symetrický pohon všetkých kolies, k lepšej ovládateľnosti a stabilite v zákrutách zase prispieva systém aktívneho smerovania krútiaceho momentu v štandardnej výbave.

Nový model s dĺžkou 4870 mm ponúka na rázvore 2745 mm priestrannejší priestor pre pasažierov než predchodca. Dobre využiteľných 561 litrov batožinového priestoru sa pri sklopených sedadlách zvýši až na 1822 litrov. Novinkou je systém elektrického ovládania dverí batožinového priestoru jednoduchým pohybom lakťa v blízkosti senzora zabudovaného do loga.

Nový Outback je štandardne vybavený veľkou, vertikálne orientovanou11,6-palcovou dotykovou obrazovkou na stredovej konzole. Je súčasťou najmodernejšieho informačno-zábavného systému v ponuke Subaru s novým používateľským rozhraním.
Nový Outback využíva nový systém X-MODE s dvomi režimami: Snow/Dirt (sneh/prach) a Deep Snow/ Mud (hlboký sneh/blato), čo ešte zlepšuje schopnosti v teréne.

Outback dokáže ťahať brzdený príves až do hmotnosti 2000 kg, čo zaručuje vysoký výkon a stabilitu.
Cúvacia kamera je teraz vybavená ostrekovačom, vďaka ktorému bude jej objektív vždy čistý, bez nánosov prachu, blata a špiny.
Nový Outback je dostupný v štyroch stupňoch výbavy: Style, Touring, Adventure a Premium. Cena nového modelu sa začína na úrovni 41 250 eur.

SUBARU FORESTER

Najnovší Forester prináša omladený dizajn, nové bezpečnostné funkcie, väčšiu odolnosť, nové komfortné prvky a vylepšené jazdné vlastnosti. Rovnako ako Outback prináša už v štandardnej výbave bezpečnostné funkcie v rámci najnovšej, štvrtej generácie asistenčnej technológie EyeSight. Disponuje aj vylepšeným systémom monitorovania vodiča, ktorý prostredníctvom technológie rozpoznávania tváre upozorňuje, keď počas jazdy zistí známky únavy či straty pozornosti, a taktiež dokáže automaticky upraviť nastavenia sedadla, vonkajších spätných zrkadiel a klimatizácie podľa preferencií konkrétneho vodiča. Nová je aj funkcia ovládania gestami, vďaka ktorej môže vodič zvyšovať a znižovať nastavenú teplotu automatickej klimatizácie jednoduchými gestami rukou.
Nový model je postavený na Globálnej platforme Subaru (SGP). Vylepšené vinuté pružiny a tlmiče na prednej aj zadnej náprave prinášajú lepší jazdný komfort a vyššiu agilnosť.

Najnovší Forester nadväzuje na tradíciu tohto modelu a ponúka odpruženie a ovládateľnosť ako osobný automobil v spojení so schopnosťami SUV. Štandardne montovaný permanentný symetrický pohon všetkých kolies (S-AWD), ktorý je neodmysliteľnou súčasťou výbavy vozidiel SUBARU, poskytuje sebaistotu a jazdné schopnosti za každého počasia. Štandardom je aj systém aktívneho smerovania krútiaceho momentu, zaisťujúci lepšiu ovládateľnosť a správanie vozidla v zákrutách.
Forester ponúka jedinečné spojenie systému pohonu S-AWD s pohonnou jednotkou e-BOXER. Tú tvorí 2,0-litrový štvorvalcový horizontálne uložený zážihový motor s protibežnými piestami s priamym vstrekovaním paliva, elektromotor a prispôsobená prevodovka Lineartronic. Táto kombinácia umožňuje hladšiu, o 30 % lineárnejšiu, no dynamickejšiu akceleráciu vďaka vysokej odozve a dostupnosti krútiaceho momentu. V závislosti od stavu vozidla a akumulátora možno s čisto elektrickým pohonom prejsť vzdialenosť približne do 1,6 km a dosiahnuť rýchlosť do 40 km/h.

Systém SI-DRIVE umožňuje prispôsobovať reakcie vozidla na zošliapnutie plynového pedála prostredníctvom voľby inteligentného (I) alebo športového (S) režimu. Novinkou v modeli Forester je systém e-Active Shift Control, automaticky aktivovaný v režime S. Jeho úlohou je zaistiť vyššiu agilnosť a reakciu vozidla na podnety vodiča, predovšetkým pri jazde na kľukatých cestách.So svetlou výškou 220 milimetrov sa nový model nezľakne žiadneho offroadového dobrodružstva. Systém X-MODE s dvoma režimami Snow/Dirt (sneh/prach) a Deep Snow/Mud (hlboký sneh/blato) teraz prináša vylepšené funkcie, prispôsobené najrôznejším poveternostným podmienkam a druhom povrchu. Pribudla funkcia, ktorá automaticky obnovuje činnosť systému X-Mode, keď rýchlosť vozidla klesne na 35 km/h alebo menej. Vodič teda nemusí znova použiť spínač a môže sa viac sústrediť na šoférovanie. Systém riadenia zjazdu z kopca bol vylepšený tak, aby sa pri ďalšom zošliapnutí plynového pedála uvoľnili brzdy a aby po následnom uvoľnení plynového pedála začalo vozidlo ihneď brzdiť.

Nový Forester ponúka vysokokvalitný interiér s veľkorysým priestorom pre cestujúcich a zväčšeným batožinovým priestorom. Najnovší informačno-zábavný a navigačný systém s 8-palcovou obrazovkou je kompatibilný s technológiami Apple CarPlay a Android Auto.Vďaka kompaktným rozmerom akumulátora sa podarilo minimalizovať jeho vplyv na kabínu a batožinový priestor – ten má objem 509 l. Batožinový priestor možno sklopením sedadiel zväčšiť až na 1779 litrov a vytvoriť tak priestor na náklad dlhý až 1,98 metra. Nový Forester je k dispozícii v piatich stupňoch výbavy Pure, Style X-tra, Sport Edition, Premium a Black Edition s cenou od 37 490 eur.

SUBARU XV

Crossover SUV vyniká  robustným, no zároveň športovým dizajnom. Jeho silnou stránkou je všestrannosť ako v mestských aglomeráciách, tak v outdoorových podmienkach.
Aktuálna druhá generácia modelu je postavená na architektúre Globálnej platformy Subaru, ktorá výrazne zvýšila tuhosť a pevnosť karosérie. XV vďaka tomu vyniká vysokou mierou pasívnej bezpečnosti, ako aj ovládateľnosti a jazdného komfortu, pričom sa zlepšili aj jeho schopnosti mimo spevnených ciest, a to aj vďaka svetlej výške 220 mm.

Okrem symetrického pohonu všetkých kolies (AWD) je nové Subaru XV vybavené systémom X-MODE, schopným vylepšiť jazdné schopnosti na nespevnených cestách prostredníctvom integrovanej kontroly motora, pohonu všetkých kolies, brzdného systému a ďalších funkčných prvkov. Nový systém X-MODE ponúka dva jazdné režimy. Na šmykľavých povrchoch pokrytých snehom, prachom alebo štrkom je skvelý režim Snow/Dirt. Na zradných cestách, kde môže dôjsť k uviaznutiu kolies, napríklad v hlbokom snehu, blate alebo suchom prachu, vodič ocení režim Deep Snow/Mud. Nastavenie kontroly zjazdu zo svahu umožňuje udržiavanie nízkej rýchlosti v prudkých klesaniach.

Aktívnu bezpečnosť zvyšuje aj rozdeľovanie krútiaceho momentu (Active Torque Vectoring) v zákrutách, k stabilite prispieva ťažisko znížené o 5 mm v porovnaní s predchodcom. Aj v modeli XV je súčasťou štandardnej výbavy unikátna asistenčná technológia EyeSight. Okrem iných obsahuje funkcie ako protikolízne brzdenie, adaptívny tempomat či asistent udržiavania v jazdnom pruhu. Asistent diaľkových svetiel využíva monokulárnu kameru a automaticky prepína medzi diaľkovými a stretávacími svetlami, pričom XV disponuje natáčacími svetlometmi.

Pri SUBARU XV sú k dispozícii dve pohonné jednotky: benzínový boxer motor s objemom 1,6 litra, alebo hybridný systém e-BOXER, kombinujúci boxer motor s objemom 2,0 litra a elektrický motor. Systém SUBARU e-BOXER zaisťuje efektívnu jazdu a prispôsobuje pomer rozdelenia výkonu medzi benzínovým motorom s priamym vstrekovaním a elektromotorom tak, aby zodpovedal podmienkam jazdy. V spojení s prevodovkou Lineartronic je výsledkom tichý, hladký a mohutný výkon a pohodlná, príjemná jazda. Pozdĺžne umiestnenie elektromotora a akumulátora v osi vozidla prispieva k stabilite a rovnováhe. Systém SUBARU Intelligent Drive (SI-DRIVE) umožňuje upraviť odozvu motora podľa potreby vodiča a situácie v premávke.

Kombinácia športového a moderného dizajnu so sofistikovanou konštrukciou umožnila vytvoriť interiér, ktorý výrazne prekonáva svoju triedu. Sedadlá majú teraz lepšiu anatómiu, ich prepracovaná štruktúra sa posunula ďaleko za hranicu tohto segmentu vozidiel. V strede palubnej dosky umiestnený 8-palcový dotykový displej systému infotainmentu s kompletne prepracovaným informačno-zábavným systémom novej generácie sa dá jednoducho spárovať so smartfónmi. Pomocou technológií Apple CarPlay a Android Auto je možné používať svoje obľúbené aplikácie, komfort a bezpečnosť zvyšuje hlasové ovládanie. Užitočným pomocníkom je systém na kontrolu zadných sedadiel, ktorý prostredníctvom monitoru a zvukového signálu upozorní na to, aby ste skontrolovali priestor zadných sedadiel skôr, ako opustíte vozidlo. SUBARU XV sa predáva v štyroch stupňoch výbavy Pure, Style, Style X-tra a Premium. Cena aktuálneho modelu sa začína na úrovni 27 590 eur.

SUBARU IMPREZA

Legendárne meno, bohatá história, najnovšia technika. Nová Impreza je všestranným modelom, ktorý je skvelým partnerom k aktívnemu životnému štýlu. Priestranný interiér s kvalitným spracovaním poskytuje vzdušný priestor a komfort cestujúcim, ku ktorému prispieva lepšie odhlučnenie a minimalizácia vibrácií. Vylepšenia týkajúce sa tuhosti podvozka, systému zavesenia kolies a stabilizátorov priniesli účinnejšie tlmenie otrasov od kolies. Podvozok dokáže lepšie absorbovať nerovnosti, čo znamená vyšší komfort a menej únavy na dlhých cestách.

Samozrejmosťou pri modeli Impreza sú skvelé jazdné vlastnosti, výkon a vysoká bezpečnosť. V novej Impreze nájdete kompletne prepracovaný informačno-zábavný systém novej generácie. Hlavný displej môže mať podobu 8-palcovej dotykovej obrazovky, poskytujúcej intuitívny prístup k navigačným funkciám a hudobnému obsahu, kým 6,3-palcový multifunkčný displej s novým dizajnom na vrchu prístrojovej dosky informuje vodiča o dôležitých údajoch týkajúcich sa jazdy a vozidla. Plnofarebný LCD displej v bloku prístrojov má teraz väčšiu uhlopriečku 4,2 palca. K dispozícii sú služby Apple CarPlay a Android Auto a hlasové ovládanie. Systém SUBARU STARLINK poskytuje bezpečný prístup k internetovým rádiám, aplikáciám a ďalším službám prostredníctvom dotykovej obrazovky alebo hlasových povelov.

Nová Impreza môže využívať jeden z dvoch systémov pohonu: 1,6-litrový štvorvalcový motor boxer s osvedčenou horizontálnou konštrukciou, alebo hybridný systém e-BOXER kombinujúci 2,0-litrový benzínový motor s elektromotorom. V oboch prípadoch zabezpečuje prenos výkonu automatická bezstupňová prevodovka Lineartronic. Tá plynule reguluje prevodový pomer tak, aby motor vždy pracoval v rozsahu otáčok, v ktorom dosahuje najvyššiu účinnosť. Výsledkom je plynulá akcelerácia, vysoký výkon a nízka spotreba paliva. Táto prevodovka sa kombinuje so systémom pohonu všetkých kolies s aktívnym rozdeľovaním krútiaceho momentu. Systém štandardne prenáša 60 % hnacej sily na predné kolesá a 40 % na zadné. V prípade nedostatku priľnavosti povrchu však systém dokáže tento pomer v reálnom čase upraviť až na hodnotu 50:50.

O maximálnu bezpečnosť sa stará súbor asistenčných systémov, združený v technológii EyeSight. Vodičovi asistuje aj systém detekcie vozidiel vzadu (SRVD) a systém riadenia dynamiky a aktívneho smerovania krútiaceho momentu. Keď sa vozidlo dostane pri jazde na hranicu stability, systém prispôsobí rozdelenie krútiaceho momentu pohonu všetkých kolies, výkon motora a účinok bŕzd na jednotlivých kolesách tak, aby vozidlo ostalo na požadovanej trajektórii. Systém aktívneho smerovania krútiaceho momentu zasa zníži podiel hnacej sily prenášanej na vnútorné kolesá, a naopak, pošle viac hnacej sily na vonkajšie kolesá, aby vozidlo presnejšie reagovalo na pohyby volantu a ľahšie zvládalo ostré zákruty.

Pasívnu bezpečnosť zvyšuje Globálna platforma SUBARU, ktorá sa vyznačuje nízko položeným ťažiskom, vylepšeným zavesením kolies a vyššou tuhosťou. Pri jej vývoji sa podarilo umiestniť motor a prevodovku nižšie než predtým, takže pri nehode neohrozia posádku v kabíne. Prstencový výstužný rám má prepracovanú konštrukciu, v ktorej sú lepšie využité diely z vysokopevnostnej ocele. Vďaka tomu dokáže účinnejšie absorbovať energiu nárazu v každom smere. Predné sedadlá sú skonštruované s ohľadom na ochranu proti poraneniu krčnej chrbtice.

Model Impreza je k dispozícii v troch stupňoch výbavy Pure, Style a Style Navi s cenou od 24 190 eur.

SUBARU SOLTERRA

Najnovším modelom v ponuke značky a súčasne prvým zástupcom SUBARU v segmente batériových elektrických vozidiel je Solterra. Za názvom kombinujúcim latinské pomenovanie Slnka a Zeme sa skrýva robustné SUV s originálnym dizajnom a dĺžkou 4690 mm.

Pre novinku vyvinuli konštruktéri SUBARU v spolupráci s Toyotou novú globálnu platformu e-SUBARU, určenú pre batériové elektromobily, pričom využili know-how značky z konštrukcie úspešnej globálnej platformy Subaru, využívanej pri benzínových a hybridných modeloch. Platforma e-SUBARU umožňuje postaviť vozidlá so špičkovými jazdnými vlastnosťami, vyznačujúce sa vysokou stabilitou a lineárnosťou odozvy na riadenie. Keďže ide o batériový elektromobil, pod podlahou sa nachádzajú veľkokapacitné akumulátorové moduly, ktoré sa využívajú ako súčasť konštrukcie. Výsledkom je nízko položené ťažisko, vysoká pevnosť a tuhosť karosérie.

Model Solterra prináša nový systém pohonu, v ktorom predné a zadné kolesá poháňajú samostatné elektromotory. Vďaka mnohoročným skúsenostiam s vývojom technológií pohonu všetkých štyroch kolies sa podarilo skonštruovať pohonnú sústavu s agilne reagujúcimi elektromotormi a flexibilným rozdeľovaním hnacej sily medzi predné a zadné kolesá. Výkon pohonného reťazca je 160 kW (218 k).
Tak ako iné SUV značky SUBARU, aj Solterra má vo výbave systém ovládania pohonu všetkých kolies X-MODE, prinášajúci ešte väčší pocit istoty na nespevnených cestách, kam sa môže vydať vďaka svetlej výške 210 mm. Podobne ako pri iných SUBARU má dva jazdné režimy Sneh/ Prach a Hlboký sneh/ Blato. Jeho schopnosti teraz rozširuje nová funkcia Grip Control, ktorá umožňuje jazdiť konštantnou rýchlosťou, pričom stabilizuje vozidlo na nerovných cestách. Ovláda sa prepínačom na stredovej konzole, ktorým sa nastavuje rýchlosť jazdy v piatich úrovniach približne od 2 do 10 km/h.

K dispozícii sú tri jazdné režimy ECO, NORMAL a POWER, ktoré umožňujú meniť výkonové charakteristiky a reakciu na stlačenie plynového pedála. Páčkami pod volantom si vodič môže vybrať zo štyroch úrovní rekuperačného brzdenia a ovládať tak úroveň spomaľovania.

Vysokokapacitný lítiovo-iónový akumulátor obsahujúci 96 článkov má kapacitu 71,4 kWh. Pri rýchlom nabíjaní jednosmerným prúdom s výkonom 150 kW sa nabije na 80 % kapacity za 30 minút. Systém vyhrievania akumulátora zabezpečí krátke časy nabíjania a stabilný výkon aj v zime. Dojazd pri plnom nabití je 465 km (verzia Style), resp. 414 km (verzia Premium).

Solterra prináša úplne nový koncept interiéru s nízkou palubnou doskou a vyššie umiestneným digitálnym prístrojovým displejom, čo zlepšuje výhľad z vozidla. Stredový displej s uhlopriečkou 12,3 palca využíva intuitívne ovládanie a prirodzené rozloženie ikon. Systém umožňuje bezdrôtové pripojenie telefónu, disponuje službami Android Auto a Apple CarPlay. Pod stredovou konzolou je priestor na bezdrôtové nabíjanie mobilu[3]. Multimediálny systém, klimatizáciu, ale dokonca aj otváranie okien je možné ovládať hlasovými povelmi. Solterra má rázvor 2850 mm, teda viac ako model Outback, čo je garanciou veľkorysého vnútorného priestoru.

Tak ako pri ostatných SUBARU, aj pri konštrukcii modelu Solterra kládla značka prioritný dôraz na bezpečnosť. Vďaka dômyselnému tvaru skeletu jednotlivých častí karosérie a optimalizácii pevnosti materiálov má Solterra nižšiu hmotnosť a zároveň dosahuje špičkovú úroveň bezpečnosti pri náraze. V prípade zrážky absorbuje energiu nárazu konštrukcia, ktorá účinne prenesie silu na niekoľko skeletov. Chráni tak nielen posádku vozidla, ale aj vysokonapäťové komponenty elektrického pohonu.

Z hľadiska prevencie pred nehodami využíva Solterra množstvo asistenčných systémov. Situáciu pred vozidlom sleduje systém SUBARU Safety Sense s pomocou širokouhlej monokulárnej kamery, vybavenej snímačom s vysokým rozlíšením, a predného radarového snímača. Softvér na základe týchto informácií a jazdnej situácie primeraným spôsobom ovláda jednotlivé súčasti vozidla na podporu bezpečnej jazdy.

Dynamický radarový tempomat (DRCC) udržiava rýchlosť i odstup. Asistent proaktívneho riadenia (PDA) dokáže regulovať spomaľovanie a riadiacu silu, ak zaznamená v bežnom jazdnom dosahu na ceste chodca, cyklistu, vozidlo vpredu alebo zákrutu. Vyhodnotí situáciu a zamýšľané ovládanie vozidla podľa úkonov vodiča a pomáha tak predísť nebezpečenstvu.

Systém brzdenia a podpory pri parkovaní (PKSB) v prípade potreby aktivuje brzdy, aby zmiernil závažnosť zrážky v dôsledku príliš prudkého alebo neúmyselného stlačenia plynového pedála a obmedzil rozsah zranení a škôd pri parkovaní.

Systém panoramatického monitorovania okolia (PVM) kombinuje obraz z kamier namontovaných po obvode vozidla a zobrazuje ho na displeji. Poskytuje vizuálnu podporu pri pomalej jazde. Asistent bezpečného vystupovania (SEA) vďaka zadnému bočnému radaru po zastavení zaznamenáva prichádzajúce vozidlá. Ak vyhodnotí, že hrozí riziko zrážky, rozsvieti výstražnú kontrolku vo vonkajšom spätnom zrkadle. Ak sa cestujúci po spustení výstrahy pokúsi otvoriť dvere a vystúpiť, systém na nebezpečenstvo upozorní zobrazením na bloku prístrojov a zvukovým signálom.

SUBARU Solterra bude v ponuke v dvoch verziách vybavenia Style a Premium.

SAFE ● FUN TOUGH ● POWER

O značke Subaru

Subaru je špecialista na vozidlá s pohonom všetkých kolies – a to už viac ako 50 rokov. Subaru je viac než len automobilová značka, naše vozidlá predstavujú odolnosť, bezpečnosť, potešenie z jazdy a lásku k dobrodružstvu. Spolu s našimi 10-timi predajnými partnermi na Slovensku zabezpečujeme, aby naši zákazníci mohli zažiť značku Subaru vo všetkých jej aspektoch.

O spoločnosti Mikona

Spoločnosť Mikona je na trhu už viac ako 30 rokov. Automobilová divízia Subaru zastupuje značku Subaru na Slovensku od roku 2004. Sídlo importu a centrálny sklad vozidiel Subaru je v Bratislave na Vajnorskej ulici 129, v novom logistickom a industriálnom parku spoločnosti Mikona. V areáli sa nachádza aj nový showroom a servis bratislavského zastúpenia značky Subaru.

[1] Len pre model Premium [2] Len pre model Premium [3] Bezdrôtová nabíjačka štandard Qi, určená pre výbavu Premium

Ďalší krok je na Vás...